single-class

Súlyzós edzés - személyi edzővel

A súlyzós edzés élettani hatásairól már olvashattál sok helyen, többek között itt a személyi edző oldalon is. Mivel hatása igen sokoldalú, ezért személyi edzőként maximális preferálom, így az edzéstervben mindenképpen szerepel, amennyiben célod az izomtömeg, az erő-állóképesség növelése, vagy a testzsír százalék csökkentése.

A súlyzós edzés hatásai a testre:

  • fokozódik a nyugalmi alapanyagcsere
  • csökken a sérülések esélye
  • a kötő- és támasztószövetek megerősödnek
  • javul a testtartás
  • tónusosabbá válnak az izmok
  • fokozza a csontképződés folyamatát
Mint az előnyök felsorolásából kitűnik, egy jó személyi edző nem hagyja el a súlyzós edzést egy diétás vagy formáló program során.
Ha a súlyzós edzés elmarad, esetleg a súlyzós edzés helyett cardiora esik a választás, a test ellaposodik, “puha” lesz. Lógni kezd a bőr pl. a popsin, a felkaron.
Az izmok hiánya miatt az alapanyagcsere lelassul, mely megnehezíti a további fogyást (több izom, több tápanyagot tud felvenni).
Ezeket a változásokat a személyi edző észreveszi, reagál és változtat az edzésterveden! A súlyzós edzések biztosítják az izmok fenntartását, hiszen ha nem stimuláljuk őket, úgy hiszik nincs rájuk szükségünk és a test leépíti azokat.


single-class

Silver

  • Heti 2 edzésnap
  • 45000,-
single-class

Gold

  • Heti 3 edzésnap
  • 56000,-
single-class

Gold +

  • Heti 4 edzésnap
  • 69000,-
További havi bérletek