single-class

Stretching - személyi edzővel

A stretching - nyújtás minden edzés végén jelen van. Módja, az aznap végrehajtott edzés intenzitásától függ.

Izmainkat funkciójuk szerint 3 csoportba oszthatjuk. Vannak az úgynevezett -fázisos- -tónusos- és -kevert- izmaink. A csoportba sorolás attól függ, hogy az adott izom túlnyomóan, milyen típusú izomrostokból áll. (Tisztán fázisos, vagy tónusos izom nincsen, hiszen minden izomban vannak lassú és gyors rostok is.)

A tónusos izmok rövidülésre hajlamosak, így az általuk mozgatott ízület mozgáshatára beszűkül. Hogy ezt elkerülhessük, a tónusos izmokat nyújtani kell.
A nyújtás segít elkerülni az izomegyensúly megbomlását. A jó személyi edző ezeket figyelemben veszi és maximálisan odafigyel az személyre szabott edzésterv elkészítésekor.

A stretching további céljai:

  • az általános flexibilitás megtartása
  • fiziológiás mozgáshatár helyreállítása
  • ízületek mobilitásának növelése
  • sérülések csökkentése fizikai terheléskor

Havi Bérletek

single-class

Silver

  • Heti 2 edzésnap
  • 45000,-
single-class

Gold

  • Heti 3 edzésnap
  • 56000,-
single-class

Gold +

  • Heti 4 edzésnap
  • 69000,-
További havi bérletek